Adversity Often Leads To Prosperity

Adversity Often Leads To Prosperity

ندا و مامانش...

ندا و مامانش... 

سلام به همه دوستان خوبم... یکی از اعضای جدید وبلاگ به نام ندا خانم و مادرشون که متاسفانه هردوی اونا مثل ما بیمار آرپی هستن از امروز با ارسال مطالب و... قراره بیشتر با ما در ارتباط باشن و چیزی که از روز اول مد نظر من بوده یعنی همکاری و همدلی اعضا داره بیشتر به حقیقت نزیدیک میشه... بیشتر وقتتون رو نمیگیرم خودتون باهاشون آشنا بشید دیگه...

سلام به همه ی دوستان عزیز..... من ندا هستم به همراه مادرم از امروز میشیم دوستای شما....... هر دوی ما بیماری ارپی داریم.......مادرم پیشرفته......و من در مراحا پیشرفت هستم امیدوارم با بودن در این وبلاگ و درد و دل کردن با هم بتونیم باری از روی دوش هم برداریم

گاهی وقت ها حس میکنی مثل یه شاخه خشکیده هستی...بی مصرف....بدونچرا  هیچ کارایی...... حس میکنی اضافی هستی.....هر لحظه منتظر شکستنی.......این باور خودته.....این خودتی که باید باغبون خودت باشی......خودت باید  باعث رشد خودت بشی....داشتن یه کمبود توی جسمت به معنای تموم شدن زندگی نیست....فرد موفق کسی هست که با کمبودهاش به بالاترین مراتب برسه.....نباید خودشو از بقیه مخفی کنه....باید با افتخار سرشو بالا بگیره.....داد بزنه.....این منم.....اگر چه با شما فرق دارم.....اگر چه شما منو ناقص میدونید...اما این منی که از نظر شما توانایی انجام کاری رو ندارم....الان جایی ایستادم که شما هزاران قدم باهاش فاصله دارید....چرا باید اجازه بدیم یه بیماری بر ما غلبه کنه؟ چرا ما شکستش ندیم؟ نمیگم اسونه.....خیلی سخته......وقتی قدم تو راه مبارزه میزاری....هم شکست در پیش هست....هم پیروزی.....هم ضربه میزنی به رغیب.....هم ضربه میخوری....اما وقتی داری به اخر راه میرسی و برگ برنده تو دستت میبینی......همه سختی ها فراموش میکنی اون لحظه هست که زندگی واست شیرینتر از عسل میشه........ پس بیاید از همین لحظه شروع کنیم...... ما میتونیم بهترین باشیم اگه خودمون باغبون خودمون باشیم ...اونوقته که یه گلستونی درونمون میسازیم که همه حسرت داشتنشو میخورن...... راه دراز است.....پر از پیچ و خم......پر از خاربنه......پر از دلشوره......اما چه زیباست ان دم......که چون سرو بلند.....ایستاده ای بر بلندای اسمان.......... توی این دنیا.....میون این همه ارزوهای رنگارنگ.....شاد ترین رنگ ارزوم.....موفق شدن همه کسایی که مثل من ........میخوان با ارپی بجنگن و شکستش بدن..... همتونو دوست دارم....ندا و مامانش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ׀ تاریخ: 30 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

سلام... به وبلاگ من خوش آمدید. من کورش هستم امیدوارم همه به آرزوهاشون برسن و همه چی روبراه باشه...


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , goodnight.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM